kafamda sürekli kötü senaryolar kuruyorum ve bu artık beni tüketti?
Merhaba, ben bir anneyim ve son zamanlarda kafamda sürekli kötü senaryolar kuruyorum. Mesela çocuğum okula giderken başına bir şey gelir diye ödüm kopuyor, her an bir felaket olacakmış gibi hissediyorum. Bu düşünceler beni o kadar tüketti ki artık uyuyamıyor, işime bile odaklanamıyorum. Bu kaygıyla nasıl başa çıkabilirim? Sizi kaygı konusunda çok tavsiye ettiler.